I Informacje ogólne
- Właścicielem sklepu
internetowego jest::
BiURO eM Marzena Kasprowicz- Konieczka ul. Chocimska 15 , 85-078
Bydgoszcz
NIP: 967-010-23-22 dalej nazywana BiURO eM
Numer rachunku bankowego:
BANK SPÓŁDZIELCZY w Bydgoszczy 97 8142 0007 0037 8226 2000 0001
- działalność
prowadzona na podst. wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej
dokonanej pod nr 66711 w dniu 25.11.1998 przez Prezydenta Miasta
Bydgoszczy z późniejszymi zmianami.
- Korzystanie
z serwisu/sklepu biuroem.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Sklep
prowadzi sprzedaż wyłącznie dla podmiotów gospodarczych, nie prowadzimy
sprzedaży detalicznej.
II. Informacja dotycząca Ochrony danych
Osobowych ( RODO )
Administratorem Państwa danych jest BiURO eM z siedzibą przy ul. Chocimskiej
15, 85-078 Bydgoszcz; tel. 52 345 5347; mail: biuro@biuroem.pl W sprawach
związanych z ochroną danych możecie się Państwo z nami kontaktować pod w/wym
adresem i telefonem.
Państwa dane przetwarzane są w następujących celach:
- Zawarcie i wykonanie umowy kupna-sprzedaży, w tym
kontaktowaniem się z klientem w związku z jej realizacją (art. 6 ust. 1
lit. b RODO)
- Rozpatrywania skarg i reklamacji (art. 6
ust. 1 lit. c RODO)
- Dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową
(art. 6 ust. 1 lit. f RODO - windykacja należności i prowadzenie
postępowań sądowych, a następnie egzekucyjnych)
- Archiwizowanie dokumentacji, tj. umów i
dokumentów rozliczeniowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
- Prowadzenie działań marketingowych własnych
produktów i usług bez wykorzystania środków komunikacji elektronicznej
(art. 6 ust. 1 lit. f RODO
- prowadzenie działań marketingowych promujących prowadzoną działalność)
- Prowadzenie działań marketingowych własnych
produktów i usług z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej
(art. 6 ust. 1 lit. f RODO, przy czym działania te z uwagi na inne
obowiązujące przepisy prowadzone są przez BiURO eM jedynie na podstawie
posiadanych
zgód)
- Obsługa zgłoszeń kierowanych z wykorzystaniem
formularza kontaktowego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO - udzielanie odpowiedzi
na zgłoszenia i zapytania kierowane z wykorzystaniem formularza
kontaktowego lub w innej formie, w tym przechowywanie newralgicznych
wniosków i udzielonych odpowiedzi celem zachowania zasady rozliczalności)
Dane osobowe możemy przekazywać innym podmiotom, które będą je
przetwarzały, w szczególności:
- podmiotom prowadzącym działalność pocztową
lub kurierską.
- bankom, w przypadku konieczności
prowadzenia rozliczeń
- organom państwowym lub innym podmiotom
uprawnionym na podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących na nas
obowiązków (Urząd Skarbowy, PIP, ZUS)
- podmiotom wspierającym nas w prowadzonej
działalności na nasze zlecenie, w szczególności dostawcom systemów
zewnętrznych wspierającym naszą działalność
Jako administrator jesteśmy zobowiązani do przechowywania dokumentów
zawierających dane przez okresy wskazane przepisami prawa lub jest to konieczne
do prawidłowego funkcjonowania naszej firmy i zachowania zasady rozliczalności.
- Dokumenty rozliczeniowe - księgi i związane
z ich prowadzeniem dokumenty do czasu upływu okresu przedawnienia
zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej.
- Dokumenty związane z rękojmią - dokumenty
dotyczące rękojmi i reklamacji będą przetwarzane przez 1 rok po terminie
upływu rękojmi lub rozliczeniu reklamacji.
- Dane dla celów marketingowych - w przypadku
przetwarzania danych na podstawie zgody – do czasu jej wycofania; w
przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego
celu – do czasu wniesienia
sprzeciwu.
- Dane przekazywane z wykorzystaniem formularza
kontaktowego - przez okres 3 lat celem zachowania zasady rozliczalności.
Każdej osobie, której
dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym
momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem (o ile dane przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody). Ponadto, w
sytuacji gdy przetwarzanie, którego dokonujemy narusza przepisy RODO posiadacie
Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy z BiURO
eM. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Dane osobowe nie będą
przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania) w ten
sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać
jakiekolwiek decyzje, miałyby być powodowane inne skutki prawne lub w inny
sposób miałoby to istotnie wpływać na naszych klientów.
III. Zasady zamawiania
- Ceny
towarów znajdujących się w sklepie biuroem.pl wyrażone są w złotych
polskich.
- Firma
BiURO eM wystawia faktury VAT na wszystkie sprzedawane towary.
- Zamówienia można składać:
- poprzez formularz zamówienia internetowego
- e-mailem na adres: biuro@biuroem.pl
- faksem pod nr (52) 345 5348
- Zamówienia
można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni
powszednie po godz. 16.00, w soboty oraz w niedziele i święta,
rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.
- Kupujący
zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego
oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
- Zamówienia,
których nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni nie będą realizowane.
- Nieprawidłowo
wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
- BiURO
eM zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających
wątpliwości.
- Jeśli w
trakcie składania zamówienia Klient wyrazi życzenie otrzymywania e-mailem
informacji o aktualnych promocjach i nowościach, może takie informacje
otrzymywać. Ich wysyłka może być w każdej chwili, na życzenie
zainteresowanego, przerwana - wystarczy krótki list.
- W
przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, BiURO eM niezwłocznie
zobowiązuje się do poinformowania o tym klienta. W razie braku akceptacji
nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
- BiURO
eM zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów,
znajdujących się na stronach sklepu.
IV. Wysyłka i zapłata
- Zamówione
towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS,
UPS, lub w wyjątkowych przypadkach innych firm kurierskich. Zakupione towary
dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień. Przesyłki są
monitorowane i ubezpieczone.
- Termin dostawy. Przy złożeniu i potwierdzeniu
zamówienia do godz. 12.00 w większości towar wysyłamy tego samego
dnia. W wyjątkowych sytuacjach realizacja dostawy trwa do 14 dni roboczych
od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia
zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy
BiURO eM a Kupującym.
- Koszt dostarczenia zamówionego towaru pokrywa
sprzedawca, jeżeli realizowane zamówienie przekracza
wartość 1000,00 PLN netto/ 1230,00 PLN brutto ( nie dotyczy
materiałów intro i poligraficznych takich jak: spirale na szpuli,
listwy do kalendarzy, okienka ).
- Koszt
dostarczenia zamówionego towaru pokrywa zamawiający, jeżeli
realizowane zamówienie nie przekracza kwoty 1000,00 PLN netto/ 1230.00 PLN
brutto Koszt transportu jest doliczany do f-ry. Kurier z tego tytułu
nie pobiera dodatkowych opłat. Przykładowe koszty dostawy;
24,60 PLN brutto - firma kurierska UPS lub GLS ( przesyłki do 30 kg )
- przy przedpłacie przelewem na konto
30,75 PLN brutto - firma kurierska UPS lub GLS ( przesyłki do 30 kg )
- przy pobraniu gotówki przez kuriera
V. Formy płatności za zlozone zamówienie:- formy online dostępne na platformie płatności elektronicznych "Przelewy24"
- przedpłata przelewem po otrzymaniu faktury proforma lub po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia
- pobranie u kuriera podczas odbioru towaru
- gotówką lub kartą płatniczą w siedzibie firmy
Uwaga ! Domyślnie zamówienia są
wysyłane za pobraniem, chyba, że telefoniczne ustalenia będą stanowiły inaczej
- Po
uiszczeniu opłaty klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w
obecności kuriera w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru
w trakcie dostawy.
- W
tytule zapłaty proszę podać nr zamówienia lub nr f-ry proforma w przypadku
jej otrzymania.
- W
przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i
związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
VI. Reklamacje i zwroty
- W przypadku reklamacji
należy skontaktować się z biurem sprzedawcy. Konieczne jest wówczas
dostarczenie uszkodzonego produktu.
a) osobiście do siedziby sprzedawcy (od poniedziałku do piątku w godz 8-16)
wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną lub
b) wysłanie produktu do serwisu firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji,
kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjną.
- Reklamacje
dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku
towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności
spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z
dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
- Rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę nastąpi w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia/ dostarczenia reklamowanego produktu.
- Wszelkie
zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Firmy BiURO eM. nie są przyjmowane,
chyba, że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
- Właściciel
sklepu, zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie
elektrycznym i elektronicznym przyjmie w swojej siedzibie do utylizacji
tzw. złom elektroniczny w zamian za zakupiony towar w sklepie internetowym
BiURO eM. Warunkiem przyjęcia jest okazanie dowodu zakupu.
- Firma funkcjonuje tylko w obrocie między podmiotami gospodarczymi, nie przyjmujemy zwrotu towarów.
VII. Postanowienia końcowe
- Dołożyliśmy
starań, by informacje zawarte na stronach sklepu były zgodne z prawdą i
aktualne, jednak informacje te nie są objęte jakąkolwiek gwarancją.
Istnieje niewielkie prawdopodobieństwo, że opisy umieszczone na stronach
sklepu lub zdjęcia (a w szczególności kolory oferowanych produktów) mogą
nieznacznie odbiegać od wyglądu w rzeczywistości. Przeznaczenie produktów
jest wyłącznie określone w ich instrukcjach obsługi i zastosowania.
- BiURO
eM nie będzie w żadnym wypadku odpowiedzialny wobec jakichkolwiek osób z
tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych poniesionych z powodu
użytkowania oferowanych przez nas towarów. Odpowiedzialność za szkody
wynikłe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z
ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancyjnych udzielonych
przez producenta, dystrybutora lub importera danego produktu lub towaru, o
ile na ten produkt lub towar jest udzielana gwarancja.
- W
sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy
kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz
odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia
31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).
Życzymy
udanych zakupów
Obsługa sklepu